Audiència pública

Els nois i noies de 4t d’ESO participen aquest curs a la XXII Audiència pública als nois i noies organitzada per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona. L’edició d’enguany, que porta per títol “Barcelona, ciutat refugi”, proposa fer una reflexió exhaustiva i formativa sobre els desplaçaments forçats de persones i el paper de les ciutats en l’acollida d’aquestes persones.

La professora responsable ha rebut una formació i l’alumnat treballarà a l’aula de manera cooperativa amb el treball elaborat pel projecte. Per realitzar el treball intercentres representants dels centres participants es trobaran al llarg del curs i l’acte de cloenda es farà al Saló de Cents de l’Ajuntament de Barcelona.

Vinculat amb el projecte l’alumnat de 4t d’ESO vol realitzar algunes accions per sensibilitzar a la comunitat educativa sobre el greu problema dels refugiats:

Setmana educativa en suport dels refugiats: organitzada per la Xarxa Educativa en Suport a les Persones Refugiades.

Dilluns 12: Dia de visibilització (penjada de pancartes)

Penjada de pancartes

Dimecres 14: Dia del mar (mosaic)

barcelona_ciutat_refugi3