PREINSCRIPCIÓ ALS PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ (PFI Auxiliar d’Imatge Personal i PFI d’Auxiliar d’Activitats Agropecuàries)

Les persones que volen accedir a un Programa de formació i inserció (PFI) han de presentar la sol·licitud de preinscripció.

Hi poden accedir joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 l’any d’inici del programa, que hagin deixat l’ESO sense obtenir-ne el títol i que en el moment d’iniciar els programes no segueixin estudis en el sistema educatiu ni participin en altres accions de formació.

El nostre centre ofereix dos PFI, dels qual s’adjunten, a continuació, els dossiers informatius i el link a la jornada de portes obertes celebrada el passat divendres, 22 de maig de 2020.

Informació telefónica

Es pot sol·lcitar més informació, trucant al telèfon 937653312, de 09:00 a 13:00 hores.

Calendari de la preinscripció

• Presentació de sol·licituds: del 25 de maig al 5 de juny de 2020, de forma telemàtica i, excepcionalment, de forma presencial demanant cita prèvia al telèfon 671574560, de 09:00 a 13:00 hores.
  • Un cop presentades les sol·licituds, es rebrà un correu del centre confirmant la recepció de la sol·licitud i de la documentació que l’acompanya. Posteriorment, és convocarà una entrevista d’orientació i valoració de l’adequació del programa a la situació del sol·licitant, que es celebrarà entre el 25 de maig al 12 de juny de 2020, per telèfon o per videoconferència. És molt important, per accedir al programa, que els candidats realitzin aquesta entrevista.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 19 de juny de 2020, a les 11 hores
  • Presentació de reclamacions: del 18 al 25 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 17 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos: 17de juliol de 2020

Documentació per a la preinscripció

Cal formalitzar, de manera general, la sol·licitud de preinscripció (cliqueu sobre l’enllaç), omplir-la, guardar-la i enviar-la per correu electrònic a la bústia oficial de correu electrònic a la bústia de correu oficial del centre a8045665@xtec.cat indicant “assumpte peinscripció PFI, juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció. Cal afegir, a més, la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol.licitant.
  • Si s’al·lega discapacitat del sol.licitant fotocòpia de la targeta acreditativa o del certificat de disminució del Departament d’Acció social i Ciutadania de la persona que al·legui aquesta condició.
  • Si el sol·licitant és menor d’edat també ha de presentar:
    • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutors legals.
    • Fotocòpia del llibre de família (pàgina on està inscrit l’alumne/a).
  • Només en el cas que el domicili habitual no coincideix amb el del DNI, el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, cal enviar el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Certificat d’estudis que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO i l’últim curs que s’ha fet o que s’està fent.
  • Targeta sanitària individual de l’alumne/a.

Més informació a http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/9404-programes-formacio-insercio?moda=1

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: de l’1 al 10 de setembre de 2020