Denisa Toderoiu obté el 1r premi de l’edició dels Premis Poincaré de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Cada any l’FME convoca el Premi Poincaré amb dos objectius principals: d’una banda, fomentar l’interès dels estudiants de secundària per les matemàtiques i l’estadística; de l’altra, incentivar la tasca educativa en aquestes àrees de coneixement que es porta a terme en els centres de secundària. Hi poden participar tots els estudiants de 2n de batxillerat que hagin fet el treball de recerca sobre un tema relacionat amb les matemàtiques i/o l’estadística

La present edició del Premi Poincaré, la dissetena, ha comptat amb la participació de 65 treballs, elaborats per un total de 74 alumnes (44,5% noies i 55,5% nois) de 61 centres de 42 poblacions diferents d’arreu de Catalunya i fins i tot de fora. I amb 61 tutors i tutores implicades.

La nostra alumna, Denisa Toderoiu, ha obtingut el primer premi, pel seu treball L’ORIGAMI: UNA BARREJA DE MATEMÀTIQUES I CREATIVITATtutoritzada per l’Amparo Tudela. Aquest premi s’afegeix als ja obtinguts anteriorment (premi Baldiri Reixach i premi ExpoRecerca Jove).

L’acte de lliurament dels premis es va fer per videoconferència, com podeu veure a la fotografia adjunta, on es veu a la Denisa explicant el seu treball de recerca.