Carta informativa: Menjador 2016-2017

Barcelona, 12 de setembre de 2016

Benvolgudes famílies,

Us informem del funcionament del menjador del nostre institut, que es fa amb servei de catèring, de dilluns a divendres, de 14:30 a 15:30 hores. L’empresa que s’encarrega és Servescol.

L’alumnat pot fer un ús fix de menjador (tots els dies de la setmana o dies solts, però sempre els mateixos) o ús esporàdic (dies de tant en tant). Ompliu la butlleta que teniu al darrera del full i indiqueu-nos quin seria el vostre cas.

L’import de l’àpat pel curs 2014-2015 serà de 6,20 € per a l’alumnat fix i de 6,80 € per l’alumnat esporàdic.

El pagament l’heu de fer a qualsevol oficina de “La Caixa”, per caixer automàtic o per línia oberta, indicant:

Nom i cognoms de l’alumne/a, Menjador, Codi: 0101547

Per facilitar la gestió us recomanem que ingresseu un import mínim de 5 àpats. L’alumnat haurà de portar el justificant d’ingrés bancari a les conserges, que

li prendràn nota del nombre d’àpats que pot fer, en el cas d’alumnat fix

li bescanviaràn per tiquets de menjador, en el cas d’alumnat esporàdic

Si l’alumnat és fix, ja el tenim en compte i l’apuntem directament. Si l’alumnat un dia no pot fer ús del menjador per malaltia, visita mèdica o qualsevol altra incidència, caldrà avisar a l’institut abans de les 9:15 del matí, per tal d’anul·lar-ho de la llista de menjador d’aquell dia, i no perdre l’àpat. En cas contrari es cobrarà l’import de l’àpat d’aquell dia.

Si l’alumnat és esporàdic, caldrà que deixi a primera hora del matí un tiquet de menjador (on apuntarà el seu nom i cognoms, curs i data) a la bústia que es troba a cadascuna de les consergeries del centre.