MATRÍCULA 1r D’ESO (curs 2020-2021). Documentació i procés.

Documentació per fer la matrícula dels alumnes de 1r d’ESO: La documentació s’ha de lliurar a la secretaria de l’Institut de 9:00h a 14:00h del 13 al 17 de juliol. Recordeu que cal mantenir les mesures de seguretat: portar mascareta i mantenir les distàncies.

Com a mesura de precaució us demanem que respecteu el següent ordre de lliurament de documentació que, en funció de la lletra del primer cognom de l’alumne/a, us assigna un dia i una franja horaria:

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
9:00h  a 10:00h A E – F Ma – Mb S
10:00h a 11:00h B G Me – N T
11:30h a 12:30h C H – J O – P U – Va
12:30h a 13:30h D L Q – R Ve – Z

Documentació que cal aportar en el moment de fer la matrícula:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (si no es va lliurar en la preinscripció)
  • Fotocòpia del DNI de la mare i del pare (si no es va lliurar en la preinscripció)
  • Fotocòpia del llibre de família (si no es va lliurar en la preinscripció)

Realitzar els pagaments de la matrícula a través de l’aplicació de l’Institut: L’alumne/a quedarà assignat, de moment, al telèfon del pare/mare/tutor, que consta a la preinscripció.

Accedir a l’icona de pagaments de l’aplicatiu de l’Institut i realitzar els pagaments quan els conceptes estiguin disponibles (properament). Cal assegurar-se que el pagament s’ha realitzat correctament i deixa de constar com a pendent.  A vegades, per manca de connexió o altres motius, continua com a pendent i s’ha de tornar a realitzar l’operació:

• Aportació per material i aplicacions: 50 €
  • Sortides i activitats complementàries: 55 €
  • Quota AFA (Associació de Famílies d’Alumnes): 15€

El llistat de llibres us arribarà a través de l’aplicació de l’Institut i també constarà a la pàgina web. El pagament dels llibres en format digital també es realitzarà amb  l’aplicatiu. (Properament)

Teniu disponible a la pàgina web la informació que fa referència a la recomanació i procés de compra de l’ordinador portàtil.