El centre romandrà tancat mentre duri el període de confinament, i també s’ajorna l’inici del període de preinscripció.

Sol·licitud de preinscripció

Procés de preinscripció ESO pas a pas en diferents idiomesVídeo tutorial preinscripció 2020-21:

Al monitor del vestíbul:

Dies de lliure disposició: 24/02 i 29/05

Setmana Santa (ambdós inclosos): 4/4 al 13/4

Premis XXI Exporecerca

Enhorabona pels Premis Obra Social “La Caixa” a l’ANNA BERTOS i la MEL GALUP per “Les lletres de les cançons de reggeton: un tema pel debat en el marc dels odis”, i a l’USMAN TARIQ pel Premi Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) per “Temps… Llegeix més»

Millor projecte d’innovació a la First Lego League

Aquest dissabte s’ha celebrat la First Lego League, el torneig de robótica internacional, a l’Escola d’Enginyeria de la UPC. El programa vol fomentar les vocacions científiques i tecnológiques. Hi han participat més de 130 joves d’entre 10 i 16 anys i, les Limahana, format integrament per noies del nostre institut, han obtingut el premi al millor Projecte d’Innovació. Llegir més»

Fira de turisme de 2n d’ESO en imatges.

La “Fira de turisme” organitzada i celebrada dins l’estudi per projectes a 2n d’ESO (el dia 29 de gener de 2020), va comptar amb una participació àmplia i compromesa.

Vegeu a les imatges l’organització d’estands, l’aportació de producte culinaris dels països i zones del món que es van promocionar, i la participació d’alumnat i familiars.

A totes i tots, felicitem i agraïm per la seva participació activa i generosa.

EN RESIDÈNCIA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

CAÇADORS DE SONS
El passat dijous, dia 16, tots nosaltres junt amb l’Óscar i altres professors, vam anar a la Fundació Miró a fer un taller. Per començar ens va rebre un noi molt simpàtic i ens va explicar que faríem i ens va ensenyar diferents… Llegeix més»