Al monitor del vestíbul:

Gràcies

Agraïm a l’Elena i la Ma Jesús del CREDAC Pere Barnils l’acompanyament que fan dels nostres alumnes i la seva col·laboració amb el claustre per tal d’orientar-nos en el tractament d’alumnes amb problemes d’audició i comunicació. Vegeu més aquí.

“La olla rota”, versió audiovisual de literatura, per 1r de batxillerat

Presentamos un vídeo de primero de bachillerato sobre una versión de un cuento oriental.

Se trata de la versión del cuento “La olla rota” , del fabulario indio Panchatantra (350 a. c.) en Literatura Universal, realizado  por las alumnas de bachillerato: Dharma P., Clara G. y Claudia G.

Esperamos que os interese y os guste el resultado.

Els alumnes col·laboren amb la Marató

Aquest any la marató té com a objectiu recaptar fons per a la recerca de cures per al càncer. És per això que els alumnes de l’Institut JM Zafra hem organitzat unes activitats lúdiques el divendres 14 de desembre de 2018 per a recollir diners per la causa. Si voleu participar, teniu fins el dimecres 12 de desembre del 2018 per apuntar-vos a la secretaria de l’Institut. Llegeix més»

Zafra News 2018-19

Hem iniciat l’activitat de revista d’aquest curs. Comptem amb un animat equip de redacció format per l’Ona, la Marina i la Valentina de segon d’ESO i la Talí, en Munir, la Yaisa, en Dominique  i l’Éric de primer. Ben aviat podreu llegir la seva primera entrevista al nou director de l’institut, Carles Serra.