Activitats complementàries i extraescolars

Les activitats complementàries previstes durant aquest curs són:

• Diada de Sant Jordi, dimarts 23 d’abril.
  • Teatre com activitats extraescolars. Estudi d’altres propostes d’activitats extraescolars.
  • Continuar amb la presentació dels alumnes ContaContes a les escoles del municipi.
  • Programa de xerrades i activitats de tutoria en col·laboració amb l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt, Mossos d’Esquadra i Policia Local en temes com educació per a la salut, educació vial, xarxes socials i orientació professional.
  • Activitats relacionades amb la ciència i la tecnologia durant la Setmana de la Ciència (PAE).
  • Diferents activitats organitzades des del Punt d’Informació Juvenil.
  • Mantenir els contactes estables amb Ajuntament, biblioteca Ca l’Oliveres, CRP, escoles, l’institut Hipàtia d’Alexandria, i l’entorn social i cultural de la Vall del Tenes.
  • Classes Cambridge de preparació pels exàmens.

Altres activitats.

L’institut ha cedit l’ús social del gimnàs a l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt per a dur a terme diferents activitats.

Les activitats realitzades són bàsquet (les tardes de dilluns a dijous) i el ball de gitanes (tarda de divendres).