V Jornada Esportiva Solidària

Avui hem celebrat la V Jornada Esportiva Solidària, el 1r raid d’aventura de l?ins de Lliçà, a favor de l’ONG Children of Africa.

El Departament d’Educació Física i els alumnes de 1r de Batxillerat i de l’IFE han organitzat la Jornada: des dels primers enigmes a les aules que cada grup havia de solucionar per poder sortir del centre, fins les proves que els grups havien de resoldre al lalrg del circuit.

Al llarg del recorregut, l’Associació d’Alumnes del centre venien begudes fresques per ajudar a combatre la calor i de pas posar el nostre granet per a Children of Africa.