Proves anuals per completar ESO

Proves anuals per completar els ensenyaments ESO.

Com cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

• La preinscripció a les proves és de l’1 al 14 de febrer a la secretaria del centre.
  • Els requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2019 són haver finalitzat l’ESO l’any 2017 o 2018; tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2019; i haver cursat fins a 4t d’ESO sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.
  • Les proves es realitzaran al mes de març segons el calendari que es publicarà properament.

Criteris i continguts de les matèries.