Primera Nit Sàpiens

Ahir a la nit vam viure la primera Nit Sàpiens a l’institut a favor de l’ONG Children of Africa. Una nit molt divertida i solidària que va començar gairebé fa un any com una proposta de la Dori i l’Antònia.

16 grups de participants que vam haver de competir en diferents proves de coneixements, d’agudesa visual, de cerca d’informació… amb les que vam riure molt i vam passar dues hores molt entretingudes. AMPA, mares, pares, alumnes, exalumnes, professors, mestres, veïns de Lliçà… molts disfressats i amb ganes de passar-ho bé. També ens va acompanyar la Susanna, presidenta de Children of Africa i exprofessora del centre, que ens va explicar com van començar i a quins projectes dediquen els seus esforços.

A més, durant tota la nit, mares de l’institut de Lliçà i de l’Hipàtia van oferir-nos un servei de bar.

L’equip Crazy Hats va ser el guanyador merescut de la nit.

Al final ja es començava a parlar de quan seria la següent Nit Sàpiens!!

Gràcies Antònia pel vídeo!