Preinscripció ESO

PREINSCRIPCIÓ ESO

TELEMÀTICA – Del 13 al 22 de maig

1. Accedir al formulari i omplir-lo (pàgina preinscripció del Departament). Si després d’omplir-lo el voleu modificar llavors heu d’entrar aquí.
      • Us demanarà l’identificador de l’alumne/a: podeu demanar-lo al centre on està escolaritzat actualment o consultar-lo aquí.
      • Codi de l’institut: 08052955
    2. Descarregar el resguard: després d’omplir el formulari i clicar a “enviament”, obtindreu el resguard de la sol·licitud
    3. Enviar un correu electrònic a l’adreça a8052955@xtec.cat, indicant a l’assumpte Preinscripció + Nom alumne/a, i adjuntar al correu:
      • El resguard de la preinscripció
      • Llibre de família escanejat o fotografiat
      • DNI del pare i mare o tutor/a escanejat o fotografiat
      • DNI de l’alumne/a escanejat o fotografiat
      • Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’enviar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri. Podeu consultar els criteris i la documentació aquí.
      • En cas de dubte sobre si l’alumne/a efectivament viu al municipi perquè l’adreça del DNI del sol·licitant no ho reflecteixi, les famílies hauran d’aportar “un certificat o volant municipal de convivència de l’alumne/a, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant“.
      • El termini de presentació de sol·licituds és fins al dia 22, improrrogable; el termini per a la presentació de documentació és fins el 25 de maig de 2020.
    4. Rebreu un correu confirmant la recepció de la vostra sol·licitud.
    5. Omplir aquest formulari intern del centre: sí són nous alumnes per a 1r d’ESO; i si són nous alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO.

PRESENCIAL – Del 19 al 22 de maig

De manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer la presentació telemàtica.

1. Demanar cita prèvia en aquest enllaç o al telèfon 93 860 70 43 (a partir de dimecres 13 de maig, de 9 a 13 h).
    2. Venir al centre el dia i l’hora concertada.
    3. Portar la sol·licitud emplenada (ja podeu descarregar-la aquí) i la documentació impresa i/o fotocopiada:
      • Llibre de família escanejat o fotografiat
      • DNI del pare i mare o tutor/a escanejat o fotografiat
      • DNI de l’alumne/a escanejat o fotografiat
      • Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’enviar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri. Podeu consultar els criteris i la documentació aquí.
      • El termini de presentació de sol·licituds és fins al dia 22.
    4. Per poder garantir les mesures sanitàries es recomana:
      • Portar mascareta i guants.
      • Portar un bolígraf propi.
      • Assistir una sola persona.
      • No assistir si es tenen símptomes o es forma part del grup de risc
    5. Per la nostra part us garantim:
      • Neteja i desinfecció diària d’espais.
      • Personal mínim fent atenció presencial.
      • Ús de mampares i epis recomanats pels Departaments de Salut i d’Educació.

Trobareu tota aquesta informació a la pàgina del Departament d’Educació i al web Estudiar a Catalunya.

Calendari (les dates a partir del mes de juny poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia)

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional 29 de maig de 2020
Presentació de reclamacions del 2 al 5 de juny de 2020
Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions 9 de juny de 2020