Preinscripció Batxibac

PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

TELEMÀTICA – Del 18 al 22 de maig

Alumnes del centre:

1. Enviar un correu electrònic a l’adreça a8052955@xtec.cat, indicant a l’assumpte Preinscripció Batxibac i al text del correu indiqueu el  Nom de l’alumne/a que vol cursar 1r Batxibac el curs 2020 – 2021.
    2. El termini de presentació de sol·licituds és fins al dia 22.
    3. Rebreu un correu confirmant la recepció de la vostra sol·licitud.
    4. Si encara no ho heu fet, omplir el formulari que els tutors de 4t han enviat als alumnes.

Alumnes d’altres centres:

1. Accedir al formulari del Departament: omplir-lo (pàgina preinscripció del Departament) i descarregar-lo.
      • Us demanarà l’identificador de l’alumne/a: podeu demanar-lo al centre on està escolaritzat actualment o consultar-lo aquí.
      • Codi de l’institut: 08052955
    2. Enviar un correu electrònic a l’adreça a8052955@xtec.cat, indicant a l’assumpte Batxibac + Nom alumne/a, i adjuntar al correu:
      • El pdf de la preinscripció
      • DNI de l’alumne/a escanejat o fotografiat
      • Si l’alumne/a és menor d’edat, el libre de família escanejat o fotografiat
      • Si l’alumne/a és menor d’edat, el DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) escanejat o fotografiat
      • Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’enviar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri. Podeu consultar els criteris i la documentació aquí.
      • El termini de presentació de sol·licituds és fins al dia 22.
    3. Requisits: Per cursar la doble titulació cal acreditar com a mínim un nivell B1 de francès del marc europeu comú de referència per a les llengües; l’acreditació es pot fer mitjançant el diploma B1 del DELF scolaire, el diploma B1 del DELF junior, el certificat de nivell intermedi de les EOI o superant una prova de nivell en llengua francesa.
    4. Rebreu un correu confirmant la recepció de la vostra sol·licitud.
    5. Omplir aquest formulari intern del centre.

Trobareu tota aquesta informació a la pàgina del Departament d’Educació i al web Estudiar a Catalunya.

Calendari (les dates a partir del mes de juny poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia)

Publicació llista d’admesos 29 de maig de 2020
(alumnes preinscrits amb plaça assignada a ESO)
del 8 al 14 de juliol de 2020