Preinscripció: PFI-PTT

A partir del curs vinent el PFI (Programa de Formació i Inserció) que s’oferta al municipi passa a ser oferta educativa de l’Institut (PFI-PTT) i s’organitzarà gràcies al conveni de col·laboració entre el Departament d’Educació i l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt.

Les classes del PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració continuaran oferint-se a les instal·lacions de l’Escola d’Adults, a l’antiga Escola Sant Baldiri.

Programes de Formació i Inserció – Pla de Transició al Treball: Preinscripció 2021-2022:

Entre el 10 i el 21 de maig caldrà presentar el full de sol·licitud omplert a la Secretaria del centre (de 8:30 a 14:30 h de dilluns a divendres i dilluns de 15:30 a 17:30 h).

Entre el 10 i el 28 de maig es farabn les entrevistes de valoració.

Informació sobre documentació a presentar amb la sol·licitud de preinscripció.

Calendari:

• Oferta inicial: 7 de maig