Netegem el bosc!

Avui dia 9 de juny i com a punt de sortida del treball de síntesi titulat Per un món més sostenible, hem anat al bosc del Tenes els alumnes de 2n d’ ESO a recollir brossa.

La sortida ha anat molt bé, però el resultat de la recollida ha estat espectacular: entre els 111 alumnes que han participat i els 12 professors s’han recollit 45’500kg de deixalles!!

Després de fer la recollida hem fet la selecció dels residus (plàstic, rebuig, paper, vidre i orgànic) i els hem anat a llençar al contenidor corresponent. Ha predominat la brossa de rebuig i plàstic, i en canvi la porció d’orgànic ha estat molt menor.

Tota aquesta activitat està englobada en el Projecte de Kilyan Jornet Foundation.

Podeu veure l’abast i participació de cada ubicació a Google Maps.