Museu Abelló

El passat dia 9 de març, els alumnes de segon de batxillerat que cursen la matèria optativa d’Història de l’art van realitzar una sortida al Museu Abelló de Mollet del Vallès.
Durant la sortida, vam visitar l’espai del Museu i la casa de l’artista. En una primera part, vam fer un recorregut per les principals obres del modernisme repassant les característiques d’aquestes mitjançant l’observació. Després, vam visitar tota la variada col·lecció de l’artista que va des de les obres modernistes fins a les d’avantguarda, passant per tot un recull d’objectes interessants i únics.
Els alumnes van gaudir de molt de les obres, tot i que amb les dues hores de visita a l’espai, no va ser suficient per observar la basta col·lecció que es concentra en un espai tant reduït!