1. Andrés

Buenas tardes. Para los futuros alumnos de 1ESO se pueden adquirir reutilizados? y si es así, dónde y cuándo se pueden adquirir?
    Gracias por su atención.
    Andrés

1. Eva

Buenas tardes, puedes comprarlos a alumnos q hayan cursado 1 Eso, pero asegurándote que los códigos ISBN q esta detrás de los libros, sean los mismos q te pide el instituto. Es ir preguntando. En grupos de padres e incluso página Facebook de veïns de lliçà d’amunt o Wallapop. Pero asegúrate del código. O si no tienes la opción de iddlink, pagas un alquiler por los libros.

2. M. Carmen

El llibre de lectura de català de tercer: “Un estiu amb l’Anna” d’editorial Cruïlla, no apareix amb el codi isbn que ens doneu al llistat, sino amb el 9788466143653 (la mateixa editorial).
    Aquest isbn que poso és de l’edició del 2018 però no sé si seria correcta agafar-ho.

Agrairia si ens podrieu aclarir que hem de fer.

gràcies.

1. María Pilar Soteras Pérez Autor de l'article

Bona nit,

Els ISBNs publicats a la llista de llibres són els que ens han proporcionat les mateixes editorials i suposo que sempre donen el de l’última versió.

En el cas dels llibres de lectura, no hi ha problema si és la versió del 2019 o una anterior (sí que podria arribar a ser important en el cas de versions comentades, però aquestes són més habituals a Batxillerat).

Per tant, és correcte agafar la versió del 2018.

Salutacions.