Llibres curs 2020-2021

Les llicències digitals dels llibres de Biologia i Geologia i Física i Química de l’ESO només es poden adquirir a través del centre (ja que si es compren directament a Cruïlla surten més cares i a Iddink tenien un recàrrec).

1. Anna

Bona tarda! Voldria saber, si us plau, quines son les assignatures d’itinerari tecnològic de 4t ESO per un alumne PILE
    Moltes gràcies

2. Marta Guillamon

Hola no deixa fer comanda a iddink diu que no teniu pujades les llistes vosaltres…
    He moirat 2batxillerat

1. María Pilar Soteras Pérez Autor de l'article

Bona tarda,

Iddink té els llistats de llibres des de fa dies, així que suposo que deu ser un tema d’ells.

Els hem escrit per saber quan estaran disponibles; quan rebem resposta ja informarem.

Salutacions.

3. JuanMa

Bon dia
    Un alumne de 4rt ESO amb PILE i amb l’itinerari de ciencies quin llibres ha d’agafar?
    Gracies

1. María Pilar Soteras Pérez Autor de l'article

Bona tarda,

els itineraris de 4t són: Científic (Biologia i Geologia i Física i Química), Tecnològic (Tecnologia i Física i Química), Món Laboral (Tecnologia i Biologia i Geologia) i Humanístic – Social (Llatí i Visual o Música).

Salutacions.