Intercanvis de francès

Aquest cap de setmana han marxat un munt d’alumnes d’intercanvi:

• Txell Durán, de 4t d’ESO, cap a Quebec per una estada de 3 mesos dins del programa de Mobilitat Catalunya-Quebec del Departament d’Educació.
  • Noemí Cabrera, de 4t d’ESO, cap a Pont de Beauvoisin per una estada d’un mes dins del programa de Mobilitat Catalunya-Grenoble del Departament d’Educació.
  • 9 alumnes també de 4t d’ESO, Aina Artigas, Alba Sánchez, Gisela Perea, Alejandro García, Irina Sánchez, Joan Rodriguez, Laura Carrasco, Laura Peral i Marta Jiménez, que han marxat per fer un estada d’un mes a Caen, Normandia.
  • Maria Usero, de 1r de Batxibac, per una estada d’un mes a Lyon dins del programa de Mobilitat Catalunya-Lyon del Departament d’Educació.