Intercanvi a 1r Batxibac

La setmana passada van arribar a l’institut les alumnes de Normadia que estan fent un intercanvi d’un mes a 1r de Batxibac.

Ona, Mariona, Maria, Gisela i Laura, les seves correspondants, van anar a esperar a l’aeroport a Romane, Anaïs, Flavie, Bleuenn i Eléa i al dia següent les cinc ja es van incorporar a les classes a de 1r de Batxillerat.

A l’hora del pati es va organitzar una petita trobada entre les alumnes normandes, els alumnes de Quebec que ja porten gairebé un mes aquí, i els seus correspondants de Lliçà per fer una benvinguda i tastar el pa amb tomàquet!