Fira Guia’t 2021

Avui els alumnes de 4t han participat a la xerrada de la Fira Guia’t “Identifica i entrena les teves competències”.

Els alumnes han pogut interactuar amb el ponent amb vídeos i imatges engrescadores donant èmfasi a:

• Les empreses no només seleccionen el seu personal per la seva formació i experiència.
  • Què haig de fer per decidir? Analitzar l’entorn, veure el que m’agrada i les nostres habilitats (comunicació).
  • No tenir por a equivocar-se. La vida dona moltes voltes! No cal frustrar-se… Perquè els camins són molts i es poden anar modificant a mesura que avança la vida.