Fira de la Sostenibilitat i del Reciclatge

I Fira de la Sostenibilitat i del Reciclatge.

Els alumnes de 2n d’ESO han treballat durant el Treball de Síntesi què vol dir reduir, reciclar i reutilitzar. Han estudiat diferents materials i productes que formen part de la nostra vida diària als quals podem donar una segona vida i reutilitzar-los per tal de disminuir residus i d’ajudar a preservar el planeta.

Avui 19 de juny, els alumnes han organitzat la primera Fira de la Sostenibilitat i del Reciclatge per mostrar tot allò que han après aquests dies sobre reduir residus, reciclar materials i reutilizar-los.

L’alcalde de Lliçà d’Amunt, Ignasi Simón, el tècnic de medi ambient, Xavi Junqueras, les tècniques d’educació i de cultura, Sílvia Mateu i Míriam Ferré, i un representant del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental, a més d’alumnes i professors, han visitat la Fira i han pogut veure les diferents propostes i creacions.

Apunta’t al reciclatge!