Exposició “Llibre de mans”

El passat divendres 25 de gener es va inaugurar a la biblioteca de l’institut l’exposició Llibre de mans. Aquests llibres contenen les creacions artístiques que han fet els alumnes de 1r d’ESO a partir de les mans i que han realitzat amb la Teresa Prió, professora de Visual i Plàstica.

A la inauguració vans assistir tots els alumnes de 1r i la Teresa, a més dels tutors, la coordinadora de 1r, la Direcció del centre i d’altres professors. Un grup d’alumnes van presentar l’exposició a la resta dels seus companys en català, castellà, anglès i francès.

Enhorabona a tots els alumnes i a la Teresa!