Discapacitat i esport

Aquets matí els alumnes de 4t ESO A, C i E han assistit a la xerrada Discapacitat i esport: experiència en primera persona.

Jere Mateo, convidat pel Departament d’Educació Física, ha vingut per explicar als alumnes la seva pròpia experiència, fent-los reflexionar al principi sobre les conseqüències que poden tenir els nostres actes i com poden influir en la vida dels demés, per arribar a com l’esport pot ser una bona via d’escapament i a la importància del treball en grup.

També ha parlat dels problemes que poden trobar les persones discapacitades en la seva vida diària, des de les barreres arquitectòniques a la sobreprotecció dels demés.

Al final la paraula més repetida entre els alumnes era que estaven impactats.

Un 10 de visita!