Contacontes a les escoles

L’institut de Lliçà organitza una activitat de contacontes la Biblioteca i les escoles del municipi.

L’INS de Lliçà ha visitat aquests dies les escoles del municipi, Els Picots, Miquel Martí i Pol i Rosa Oriol i Anguera, i la Biblioteca Ca l’Oliveres per explicar contes i passar una bona estona amb els més petits del poble.

Diversos alumnes de 4t d’ESO i de Batxillerat s’han retrobat amb les seves antigues escoles i mestres a partir de l’activitat de Contacontes que el centre porta fora de les seves portes per segon any consecutiu.

Els contacontes han estat els alumnes de 4t d’ESO Nàdia Rodríguez, Eric Reyes, Bruno Heredero, Joel López i Nerea Navarro, en el marc del Servei Comunitari i altres com Víctor Velasco, Gemma Miquel, Ona Salgado, Ana Osuna i Alba Ruíz, així com Francesc Màrquez (1r Bat), que hi han participat de manera voluntària.

Les escoles els han agraït la visita i ens han convidat a visitar-los en futures ocasions.

Agraïm també la formació que la Biblioteca ens ofereix cada any  per poder dur-la a terme.