COMIAT DELS ALUMNES D’INTERCANVI DE 4T D’ESO DEL LYCÉE JEAN MACÉ DE NIORT (FRANÇA)

Avui acomiadem a la Brianna, l’Eliot, l’Enzo, la Letty, la Louane i la Sasha, l’alumnat francès que hem acollit a les nostres aules durant un mes. Ha estat un plaer tenir-los entre nosaltres. Han estat interessats, educats, responsables i sempre molt somrients. Han millorat molt el seu nivell de castellà, i marxen molt contents d’haver pogut viure aquesta experiència que no oblidaran mai.
Volem desitjar-vos molta sort i un molt bon viatge de tornada a casa! À bientôt!!!