Colonialisme: relation Europe-Afrique

Avui ha tornat a l’institut Jean Bosco Botsho, del col·lectiu Irenia, per fer dues xerrades amb els alumnes de francès de Batxillerat i a partir d’aquí obrir el debat entre els alumnes.

Primer, amb els alumnes de 1r i 2n Batxibac ha parlat de Colonialisme, i si els països colonitzadors estan en deute o no amb els països africans que van colonitzar.

Després, amb els alumnes de 1r Batxibac i els de 1r Batxillerat que cursen l’optativa de francès, ha parlat de la Relation Europe – Afrique, en la que ha demanat als alumnes si les relacions actuals entre Europa i Àfrica ajuden o no al desenvolupament de la població africana.

Totes dues xerrades han estat possibles gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt.