Cartes amb cor

El professorat de català va proposar als alumnes participar en el projecte Cartes amb cor, iniciativa promoguda per diversos centres hospitalaris de Catalunya, amb l’objectiu de fer arribar paraules d’ànim per tal de donar suport a les persones ingressades pel Covid 19 i també al personal sanitari: neteja, tècnics de laboratori, zeladors, metges… tot per tal d’encoratjar les persones que estan patint aquesta situació en primera persona i animar els herois que fan tot el possible per erradicar el virus.

Molts alumnes es van sumar a aquesta preciosa iniciativa. Aquí teniu algun exemple:

Paula Rodríguez, de 1r ESO D.

Laia Casals, de 3r ESO A.

Ricard Curado, de 4t ESO D.