Ampliem l’oferta formativa!

El curs 2020 – 2021 ampliem l’oferta formativa!

Gràcies a les gestions fetes pel regidor d’Educació de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt, el Departament d’Educació ens ha dotat amb un Itinerari Formatiu Específic, IFE, d’Auxiliar en Manteniment d’Instal·lacions Esportives que començarem el curs vinent.

Els itineraris formatius específics, IFE, són ensenyaments professionals adreçats a alumnes d’entre 16 i 20 anys amb necessitats educatives especials associades a una discapacitat intel·lectual lleu o moderada i que no es troben en disposició de seguir la formació professional ordinària. Poden cursar-lo si no han obtingut el títol de graduat en ESO i, de manera excepcional, aquells que sí que l’han obtingut però que no estan en disposició de seguir els itineraris de formació professional ordinaris.

Tenen per objectiu incrementar l’autonomia personal d’aquests alumnes i fer que assoleixin les competències professionals necessàries per a la transició a la vida adulta i que, per mitjà del treball, aconsegueixin la plena inclusió social.

Si voleu més informació, podeu clicar aquí.