2n Batx al Museu Abelló

Sortida d’Història de l’Art al Museu Abelló de Mollet

El dia 23 d’octubre l’alumnat d’Història de l’Art ha fet una visita de treball i motivació al Museu Abelló.

Els objectius principals d’aquesta activitat han estat: conèixer l’obra de l’artista Joan Abelló, i a partir d’aquesta i de la seva col·lecció amb obres de molts artistes contemporanis, treballar i conèixer les Avantguardes artístiques que es van desenvolupar al SXX: Fauvisme, Cubisme, Futurisme, Expressionisme, Dadaisme, Surrealisme i Abstracció.

Dins del museu l’alumnat va realitzar un taller relacionat amb el moviment artístic Dau al Set, va haver de reconèixer cadascuna de les Avantguardes i analitzar una pintura de Joan Abelló, seguint l’esquema de comentari model de la Selectivitat, veient formats, temes, colors i textures, en directe.

La sortida ha estat molt bé valorada per l’alumnat i pels professors organitzadors, la Carme Villanueva i el Jaime Caravaca.