ONG Children Of Àfrica

Els nostres alumnes segueixen col·laborant un any més amb la ONG Children of Àfrica pels seus projectes d’educació i salut. L’import que s’ha aconseguit aquest any és de 645,97 €. Volem agrair des d’aquest espai la vostra participitació en aquesta causa tan justa.

IRENIA

Avui hem rebut la visita d’en Jean Bosco d’Irenia Jocs de Pau. Ha parlat de francofonia als alumnes de 1r Pile, i de les dones i la literatura africana als alumnes del Batxibac. Ha estat un gran plaer escoltar-lo i descobrir noves realitats que de… Llegeix més»

Banc d’Aliments

Un any més el nostre centre ha col·laborat amb el Banc d’Aliments de la nostra població.
El Banc d’Aliments ens ajuda a crear consciència de la pobresa que hi ha a prop de casa, a més de donar a conèixer la tasca que realitza en la… Llegeix més»

Sortida MNAC

El passat 30 de novembre, els alumnes de segon de batxillerat que cursen la matèria d’Història de l’Art van fer una sortida al Museu Nacional  d’Art de Catalunya. Durant l’estada al museu, van poder fer un recorregut per les obres d’art romànic i gòtic i… Llegeix més»

Phonétique

Avui ens ha visitat la Cecilia Deberg per fer un taller de Phonétique en chantant. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que fan francès, han pogut millorar la seva pronunciació . Han ballat, picat de mans, utilitzat el cos per pronunciar i creat… Llegeix més»

SORTIDA CICLES

Durant el dia 16/11/2021, tots els alumnes del cicle d’informàtica de les classes C1A i C1B, van poder gaudir d’una activitat de cohesió de grup al Lasertag Alienzone ubicat a Sant Cugat del Vallès. L’experiència va ser molt enriquidora i es va poder observar com alumnes… Llegeix més»

SORTIDES IFE

BIBLIOTECA

“Els nostres alumnes d’IFE van visitar el passat dilluns 8 de novembre la Biblioteca de Lliçà d’Amunt Ca l’Oliveres,

dins el seguit de visites que tenen programades per conèixer totes les instal·lacions municipals del nostre poble.

Allà ens va atendre la directora de la Biblioteca mostrant-nos… Llegeix més»