VISITA A LA TARRACO ROMANA DELS ALUMNES DE 1r D’ESO I 1r DE BATXILLERAT

El passat dimecres 23 de maig els alumnes de 1r d’ESO i els alumnes de llatí de 1r de Batxillerat van fer una visita pedagògica a la ciutat de Tarragona per tal de veure algunes de les restes romanes més destacades de la ciutat.

La sortida es va fer en autocar entre les 08:00h i les 16:00h de la tarda i va començar amb una visita comuna a l’aqüeducte de les Ferreres, a les portes de la ciutat de Tarragona. Després, ja dins la ciutat, van començar un itinerari en grups de 14 alumnes de 1r d’ESO acompanyats per dos alumnes de Batxillerat i un/a professor/a. Cal dir que els alumnes de Batxillerat van fer de guies dels alumnes de 1r, explicant-los les característiques principals de cada monument.

L’itinerari per la Tarracoromana va passar per espais com les muralles, la visita a la maqueta de la ciutat, l’antic fòrum provincial, el circ i l’amfiteatre. Després de dinar al Camp de Mart es va produir la tornada cap a Sabadell.