Guanyadors del concurs de la Biblio(r)evolució

Dissabte 29 de febrer, dins dels actes de la Vila del Llibre de l’Escala, va tenir lloc la prova final del concurs de la Biblio(r)evolució i vam fer l’entrega de premis.

La 5a prova tenia relació amb les anxoves i la literatura. En primer lloc els concursants van haver de buscar a la Biblioteca Víctor Català un paràgraf de Josep Pla sobre el consum de les anxoves a l’Empordà i copiar-lo. La segona part de la prova va ser d’escriptura; podien escollir entre tres tipus de textos: Una recepta amb anxoves, un text expositiu que expliqués la importància d’aquest producte a la història de l’Escala o un text poètic. Tots els concursants van optar per escriure una recepta de cuina i els treballs presentats van ser molt reeixits.

Per acabar l’acte, els representants de la UBET i de l’Ajuntament van fer l’entrega dels premis de totes les proves. Els guanyadors van ser els següents:

Proves 1, 2 i 3: Otger Basó. Es va emportar tres xecs-regal, de 20, 30 i 50€, oferts per la UBET (Associació de Botiguers i Empresaris Turístics de l’Escala).

Prova 4: Robert Fàbregas i Otger Basó, Han guanyat una visita a TV3 i assistència a un programa de la Corporació Catalana de ràdio i Televisió de Catalunya.

Finalista de la prova 5: Samuel Ruiz. Va obtenir dues entrades per un concert del grup Manel, ofertes per l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de l’Escala.

Guanyadora de la prova 5: Maria Solé. El seu premi consisteix en dos vals per una experiència al Túnel del vent Windoor d’Empúriabrava.

Volem donar les gràcies novament a totes les entitats col·laboradores per a seva generositat en la promoció de l’activitat; als concursants pel seu entusiasme i a totes les persones que amb el seu esforç i dedicació han fet possible aquesta segona edició del concurs cultural i literari de la Biblio(r)evolució.

A partir d’ara mateix ja començarem a pensar proves per una tercera edició el curs vinent a la qual us animem a participar.

LLEGIR FA VOLAR!!!