Presentem la redacció de la revista digital 2018-2019

L’equip de redacció de la revista digital de l’institut està format pels següents 19 alumnes de 3r d’ESO: Júlia Benete, Pau Boldó, Esther Botella, Carla Caballero, Laura Callol, Mireia de Paz, Nil del Barrio, Berta Escat, Nube García, Isaac Garcia, Paula Lagares, Alejandro Marín, Paquita Mballo, Núria Mitjanas, Andrea Montoro, Stella Potes, Iratxe Selfa, Paula Serra i Nina Zhilinskaia.

Des que va començar el curs ens hem estat organitzant, i vam triar nom per a la revista. Va sortir escollit El racó del Pedró i, sota aquesta capçalera, anirem publicant els continguts.

Entre altres coses, hem estat veient també quins són els mitjans més antics conservats a Catalunya, a la província i a la comarca, i hem reflexionat sobre Periodisme i Comunicació. Hem revisat conceptes com els de veritat, mentida i postveritat o, per exemple, de qui són propietat els mitjans de comunicació.

Us animem a seguir les informacions que, pròximament, publicarem en l’espai de la revista digital, a la que podeu accedir des de la banda esquerra de la web del centre. Aviat incorporarem els enllaços a la revista dels cursos anteriors.

Tenim un correu electrònic al que ens podeu fer arribar propostes i suggeriments: elracodelpedro@gmail.com.

Una salutació!