Presentem la nostra Biblio(r)evolució a la Jornada de BIbliomèdia

Dissabte 17 de novembre presentem el nostre projecte a la FIRA de les Biblio(R)evolucions a Badalona, organitzada per BIBLIOMÈDIA.

L’objectiu és donar veu a escoles i instituts que van participar, amb èxit, el curs passat a la Crida que la Fundació Bofill va fer per a les biblioteques escolars. La jornada comptarà amb la presència de la Mireia Mas, Cap de Projectes de l’entitat.

La biblioteca del nostre institut participem amb una ponència que hem preparat les professores Ester Fuente i Margarita Vidal amb l’ajuda de l’alumne de 4t d’ESO Josep Farrés. Explicarem el projecte “De la biblioteca a l’infinit i més enllà!”, dissenyat per un equip de treball format d’alumnat, professorat, representants de les famílies, de l’Ajuntament i dels mitjans locals Canal 10 i Ràdio l’Escala.

Heu d’estar molt atents perquè la setmana vinent posarem en marxa el concurs JUGA-T’HO!, en el qual podreu participar i guanyar premis molt interessants.

US HO DEIXAREU PERDRE????

Seguiu-nos en aquest blog i a les xarxes socials:

Web de l’institut: https://agora.xtec.cat/ieslescala/categoria/biblioteca/
Twitter: @Biblio_elPedro