Els alumnes del PTT participen en la 3a edició de la Vila del Llibre

Els alumnes del PTT l’Escala participen a la 3a edició de la Vila del Llibre de l’Escala!

Els dies 13, 14 i 15 d’Octubre, els alumnes que cursen el Pla de Transició al Treball d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, han participat, juntament amb els organitzadors, en la preparació d’un dels esdeveniments que es porta a terme a l’Escala, la 3a edició de la VILA DEL LLIBRE.

Hem portat a terme tasques relacionades amb muntatge i preparació de la festa que tindrà lloc aquest cap de setmana, 16 i 17 d’octubre. Els alumnes han estat molt participatius i predisposats amb totes les tasques encomanades.

Les tasques de preparació s’han portat a terme a una nau industrial de l’Ajuntament i posteriorment a la Platja de les barques, on s’ha muntat el que prèviament hem preparat pel gran dia.

Ha estat una gran experiència i molt enriquidora per tots i totes nosaltres, on hem pogut comprovar que el treball en equip dóna molts bons resultats.

GRÀCIES PER DEIXAR-NOS PARTICIPAR-HI!!