Dissabte compartim la nostra Biblio(r)evolució!

El dissabte 30 de juny de 2018, la biblioteca del nostre institut participa a la Jornada de Biblio(r)evolució. Si voleu, podeu participar d’una part de l’acte en línia de 10 a 11:30. Així podreu acompanyar-nos una estona des de casa. Us podeu inscriure en aquest enllaç

Algunes persones de l’equip impulsor anirem a Barcelona per assistir en directe a l’acte i celebrarem una jornada on les escoles i instituts participants a la crida oberta Biblio(r)evolució compartirem experiències i aprenentatges del nostre procés de reflexió sobre els nous usos de la biblioteca escolar.No us perdeu els vídeos, els pòsters i les reflexions dels 30 centres que han participat a Biblio(r)evolució. Els podeu trobar aquí.

L’objectiu de la crida ha estat repensar els usos de la biblioteca escolar en tant que agent catalitzador del canvi i la millora educativa, potenciant l’equitat educativa i​​​​​​ ​la lectura crítica. Recordeu que les propostes del nostre centre són aquestes.