Club de lectura amb Lluís Prats, autor de Kambirí

L’alumnat del Club de lectura de l’INS El Pedró va poder gaudir d’una xerrada molt interessant amb l’escriptor Lluís Prats el passat divendres al matí. L’acte es va incloure a la programació per als centres educatius de la Vila del llibre de l’Escala i va tenir lloc a l’espai de la botiga Komo tu.

Prèviament havíem llegit i treballat la novel·la KAMBIRÍ, premi Ramon Muntaner 2019. El títol de l’obra és el nom d’una nena de Mali que va arribar a l’illa de Lampedusa quan era un nadó i que va ser acollida per un metge i tota una comunitat solidària que durant anys van fer tot el possible per contactar amb el seu pare, donat que la mare va morir sense poder trobar-lo. Una història d’amor i de solidaritat que us recomanem llegir.

Després d’una breu presentació, en Lluís Prats ens va respondre moltes preguntes que portàvem preparades i d’altres que van sorgir més espontànies i vam fer moltes reflexions sobre temes d’actualitat, especialment sobre els problemes dels migrants, que és un dels més tractats a la novel·la.

També li vam comentar que ens ha agradat molt un altre llibre escrit per ell i que tot l’alumnat de 1r d’ESO ha llegit a les classes de castellà: HACHIKO, la història del gos que esperava el seu amo a l’estació. Per acabar ens va signar uns quants llibres seus de la biblioteca del centre, que podeu demanar en préstec quan volgueu.

Un animem a llegir les novel·les d’aquest gran autor i a formar part del nostre Club de lectura, perquè us ho passareu molt bé.