Primer premi al concurs “Trencadís” de Materalia

Els alumnes del projecte “Tast d’oficis” del nostre centre ha confeccionat un trencadís que ha obtingut el primer premi al concurs Materalia de trencadís. En Jaume, en Sufian, en Lluís, en Hamza, l’Angelo i l’Alba han estat dirigits per la professora Katy Galard -del departament de Visual i plàstica- i coordinats per la professora Marina Surroca -del departament de Psicopedagogia. Han tingut cinc mesos per revestir de forma creativa una columna de formigó de 2×1,30 metres i tres tones de pes.

L’institut Francesc Cambó, de Verges, i el de la Bisbal han estat els centres educatius que també han estat guardonats amb el premis a la millor tècnica i a la creativitat, respectivament.

El jurat estava format per l’artista Ramon Pujolboira, el dissenyador d’interiors Miquel Moya i l’artista i pintor Lluís Roura.

Enhorabona als alumnes del projecte “Tast d’oficis” i a altres alumnes que també hi ha col·laborat;  i enhorabona també a les professores que han aconseguit aquest premi.

&nbspTrencadís 2017