Estades d’immersió en llengua anglesa

ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA – 2n d’ESO

INS EL PEDRÓ

Alberg de Santa Maria del Mar, Coma-ruga

16, 17 i 18 de desembre de 2019

Aquesta actuació forma part del “PROGRAMA DE ORIENTACIÓN Y REFUERZO PARA EL AVANCE Y APOYO EN EDUCACIÓN” del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel “PROGRAMA OPERATIU D’OCUPACIÓ, FORMACIÓ I EDUCACIÓ DEL FONS SOCIAL EUROPEU 2014-2020”

Les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa que contribueix a la millora de la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també de les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència com el respecte als companys, a la diversitat i el sentit de la responsabilitat. Les activitats dissenyades contribueixen a l’adquisició de competències bàsiques i d’habilitats de caire social, emocional i relacional.

L’estada es durà a terme en un alberg de la xarxa Xanascat i oferirà als estudiants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats de l’alumnat, i motivar així el seu aprenentatge.

El programa està subvencionat pel Fons Social Europeu de la Unió Europea i, en el nostre centre, hi participaran els nois i noies de 2n curs d’ESO.

Objectius específics:

• Millorar competències i habilitats comunicatives.
  • Millorar la competència lingüística en llengua estrangera.
  • Reforçar habilitats socials i competències psicoemocionals.

Organització de les estades:

Estades desenvolupades en període lectiu de 3 dies i 2 nits en un alberg de la xarxa Xanascat.