Projectes de tecnologia 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat, al llarg de l’últim trimestre, un projecte a l’aula de tecnologia, aquest projecte tenia els objectius de conèixer i fer servir instruments i components elèctrics i la finalitat de realitzar un circuit elèctric senzill. Per tal d’aconseguir-ho, se’ls hi va proposar realitzar un prototip en forma de làmpada o joc de pols. Per realitzar el projecte els alumnes han fet servir tota la seva creativitat i aquí tenim algun dels resultats (feu clic a la imatge per veure’n més):

projectes2n

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *