Comencem la nostra BIBLIO(R)EVOLUCIÓ!

Com ja sabeu, el nostre institut ha estat seleccionat a la Crida de la Fundació Bofill per fer la Biblio(r)evolució, la millora de les biblioteques escolars.  El passat dissabte 3 de març, tres professores del centre vam anar a Barcelona per començar el procés. Ens van presentar la guia i vam fer uns tallers per orientar-nos en la dinàmica de treball recomanada.

Ara comença la nostra feina. Necessitem formar l’equip impulsor. I per això et necessitem a tu!

Si formes part de l’alumnat del centre, del professorat, de les famílies, del personal no docent, de la regidoria d’educació de l’Escala, dels Serveis Educatius de l’Alt Empordà, de la Biblioteca Pública del Municipi…pots ser membre de l’equip de treball.

Com ja us vam explicar fa unes setmana (vegeu l’article on us presentàvem el projecte aquí ) amb la nostra proposta perseguim l’objectiu de promoure i liderar un centre lector: acompanyar l’itinerari lector de l’alumnat de forma personalitzada, facilitar entorns per a la socialització de l’experiència lectora, estimular la creació d’ambients de lectura diversos, etc. Ara ens hem de plantejar un repte que sigui possible aconseguir i necessitem idees per fer la concreció de la proposta i aconseguir un nou ús de la biblioteca escolar.

Per fer-vos una idea millor del procés de desenvolupament del projecte, us deixem l’enllaç de la guia complerta publicada per la Fundació Bofill: http://educaciodema.cat/sites/default/files/guia_com_cocrear_nous_usos_de_la_biblioteca_escolar.pdf

Vine a dir la teva per tal d’aconseguir que el nostre institut sigui un referent de lectura i poguem col·laborar a que l’Escala sigui un MUNICIPI LECTOR.

ET NECESSITEM!