QUÈ FEM?
Les professores de Francès Llengua Estrangera, i amb el suport de la direcció del centre, ens hem adherit a treballar en un projecte internacional Erasmus + anomenat EL PATIO DE BABEL
Per tal de reforçar l’aprenentatge de les llengües estrangeres en contextos reals. Volem que els nostres alumnes preguin consciència de la riquesa que suposa la diversitat lingüística perquè reflexa una realitat cultural i antropològica també diversa. Considerem que aquest projecte permet als alumnes descobrir que les relacions humanes sobrepassen les limitacions lingüístiques i que, al Patio de Babel hi ha moltes oportunitats per a viure experiències úniques, personal i enriquidores.

EL PROJECTE

EL PATIO DE BABEL

• MOTIVACIÓ:

Reforçar l’aprenentatge de les llengües estrangeres en un context real i prendre consciència de la diversitat cultural  a través de la diversitat lingüística.

• OBJECTIUS:
  • Impulsar l’adquisició de capacitats i competències  claus
  • Educació oberta i pràctiques innovadores a l’ era digital.
  • Valor social i educatiu del patrimoni cultural europeu.

QUÈ HEM FET

ACTIVITATS MÉS SIGNIFICATIVES DE LA SETMANA :

• Tallers de coneixença entre alumnes.
  • Tallers de cal·ligrafia i de henna. Presentació de l’associació « Mujeres fuertes » : associació de dones àrabs que viuen a Caspe i que treballen per la integració la educació de les dones.
  • Projecte Pigmalió: Ajuda i col·laboració per motivar l’aprenentatge de llengües estre els alumnes dels 4 instituts.
  • Taller “Las maletas viajeras” Els alumnes comparteixen la seva cultura a través de diferents objectes que presenten als seus companys
  • Masterclass: alumnes de la secció hostelera presenten els plats locals i en proposen la degustació.
  • Jocs de pistes per la ciutat
  • Excursió a Saragossa: Immersió en l’art del passar i del present: Castell de l’Aljaferia i obres d’art urbà del festival “Asalto”.
  • Obra de teatre: “La niña azul”
  • Tallers per als alumnes
  • Entrevista a la radio de Caspe