Ens fixem en el disseny dels objectes

La setmana passada, el professorat de Dibuix i Tecnologia de 1r d’ESO va organitzar una activitat al Museu del Disseny de Barcelona. Els alumnes van participar en un taller anomenat “Disseny de producte“.

Acompanyats pels monitors del museu, primer van visitar l’exposició situada a la primera planta sobre objectes dissenyats a Catalunya, des del Minipimer fins a l’últim exemple de mobiliari urbà.  A continuació, els alumnes en grups de 4 o 5 van realitzar un taller que els va permetre veure els punts clau del disseny aplicats a un objecte. Van analitzar, entre d’altres coses, les característiques físiques i tècniques, l’ergonomia, la durabilitat… Després van exposar a la resta de companys les seves conclusions.