Taller de màgia

FEM MÀGIA AMB LES MATES

El dimarts 20 d’abril els i les alumnes de 3r d’ESO van gaudir del taller “Fem màgia amb les mates” dirigit pel Bernat, un educador del MMACA (Museu de Matemàtiques a Cartalunya).

Tots sabem que la màgia desperta la curiositat i que la curiositat és el camí més directe per a la motivació interna de l’aprenentatge. En aquest sentit, l’objectiu d’aquest taller va ser que l’alumnat veiés com aplicar la màgia com a recurs per aprendre conceptes matemàtics.

El Bernat ens va presentar un parell de jocs de màgia i ens va explicar la seva relació amb les matemàtiques. Després l’alumnat, treballant en grups de 4, va ser capaç de dissenyar el seu propi truc fent servir l’àlgebra, l’aritmètica, la resolució de problemes…

El taller va agradar molt i va servir per potenciar la contextualització de les matemàtiques, el llenguatge no verbal i la creativitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *