Santa Cecília i La Sedeta

La setmana passada es va celebrar a l’institut la jornada de la música. De primer d’ESO a segon de Batxillerat vam traslladar-nos al Centre Cívic per gaudir d’actuacions i espectacles relacionats amb la música.

Van ser dues hores intenses: els alumnes de Religió van preparar un vídeo introductori sobre la figura de santa Cecília, patrona de música, i el seu origen. Després, els alumnes de primer van cantar, en bloc, una cançó que havien preparat amb la professora de Música, qui, al seu torn, va oferir-nos un concert de piano i saxo amb l’Aram, professor de Física i química. D’actuacions de cant n’hi va haver tres més, totes gràcies a les habilitats musicals de força alumnes del centre. N’hi ha molt, de talent, a l’insitut! A continuació vam gaudir d’actuacions de ball, gràcies als alumnes de segon i els de quart, que havien preparat coreografies a les assignatures d’Anglès. I, per tancar l’acte, els professors van versionar I will survive, ‘Sobreviuré’, actuació que va encantar tothom.

En definitiva, un bon matí gaudint de la música!