Mercat de les idees – Treball de recerca [Batxillerat]

En començar el treball de recerca hi ha alumnes que saben quin tema volen triar, però no sempre és així. Com podem orientar els alumnes que no saben què fer? A l’institut hem provat de convertir el que sovint és un problema en una oportunitat. Hem creat la fira o mercat de les idees. Així l’alumnat ha presentat en un format similar al “elevator pitch” la idea del seu treball a qui podria fer-se càrrec de la tutoria.

Aquesta sessió ha permès posar en contacte alumnat i professorat d’una manera innovadora.