Lliurament de premis dels Jocs Florals de Gràcia 2018

El passat dimecres es van lliurar els premis dels Jocs Florals Escolars Gràcia, a l’auditori de la Biblioteca Jaume Fuster. Hi han participat 28 centres escolars del districte, entre els quals s’hi troba el nostre.

Com cada any, les creacions guardonades es recolliran en una publicació que edita el Districte de Gràcia i que es fa arribar als centres i alumnes que han participat en el certamen.

Van resultar finalistes Jordi Ferré, Maria Dotú,  Laura Alzina, Daniela Ferrer i Laia Pérez. A l’acte es va guardonar la Laura Alzina i la Laia Pérez, que es van endur el tercer premi en prosa i poesia respectivament. Moltes felicitats a tots.