L’exposició de fotografia matemàtica arriba a La Sedeta

Des del 17 fins al 28 de novembre als passadissos del nostre centre s’ha instal·lat una exposició de fotografia matemàtica formada per 10 plafons. En cadascun d’aquests plafons s’hi recullen diferents fotografies d’una mateixa temàtica conjuntament amb propostes d’activitats.

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes han treballat les diferents activitats que s’hi proposen. Així per exemple, els alumnes han calculat a quina distància de la càmera s’han de posar els objectes per tal d’aconseguir efectes especials, han fet fotos de diferents tipus de simetria i, fins i tot, el alumnes de 2n Batxillerat-A s’han atrevit a fer una fotografia col·lectiva.

En aquests dies hem après a mirar el nostre entorn amb ulls matemàtics i ja tenim moltes ganes d’enviar les nostres fotos al Concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM d’enguany.