L’alumnat de quart: tertulians televisius

Per treballar el text argumentatiu, l’alumnat de quart ha hagut de posar-se en la pell de tertulians televisius, convidats expressament per defensar idees i enraonar sobre temes d’actualitat.

Cada tertúlia (quatre en total) comptava amb un moderador o moderadora que, en principi, havia de mantenir-se neutral quant al tema, però sempre afavoria una de les tesis presents al plató improvisat.

Aquest fet ha dut els i les alumnes a reflexionar, també, sobre la manipulació dels mitjans de comunicació i com les persones reforcem els nostres pensaments, creences i ideologies amb determinats canals de televisió o premsa escrita.

Ha estat una experiència divertida, sobretot per a aquells que han hagut de defensar una opinió oposada a la pròpia.