La cartografia a l’aula [1r ESO]

Les noies i nois de 1r d’ESO avui han pogut conèixer “de primera mà” la feina dels cartògrafs. Ens ha visitat en Marc Torres, membre del grup Geosart del ICGC (Institut Cartògrafic i Geològic de Catalunya) i pare d’una alumna de 1r.

Utilitzant exemples de la vida quotidiana, clars i entenedors, ha passat revista a alguns conceptes clau de geografia, ens ha mostrat apps relacionades amb la confecció de mapes digitals i ens ha fet prendre consciència que la cartografia està més present en el nostre dia a dia del que ens pensem (comunicacions, transport, jocs d’ordinador, etc.).

Hem d’agrair-li el seu interès, el temps dedicat i els presents amb els quals ha  obsequiat el Centre i cada alumne.